Κυριακή 24 Ιουλίου 2011

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΜΙΣΤΕΡ '' ΓΚΟΛ '' ΓΙΩΡΓΟΥ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΤΑΓΡΑΦΙΚΟΥ ΑΠΟΚΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΦΥΓΙΚΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ ΣΜΥΡΝΗΣ ΣΤΟ '' ΦΩΣ ΤΩΝ ΣΠΟΡ ''

H ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ "ΦΩΣ"
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ (ΠΑΕ) - Ειδήσεις
Πέμπτη, 21 Ιούλιος 2011 07:03

alt

Το apollon1891.gr σας προσφέρει σε ηλεκτρονική μορφή (μαζί με έξτρα φωτογραφικό υλικό) ολόκληρη τη συνέντευξη του μεταγραφικού μπαμ του Απόλλωνα, Γιώργου Ζαχαρόπουλου, όπως δημοσιεύτηκε στο «ΦΩΣ» το Σάββατο 16/7 στη στήλη "Και με... χιόνια και με... κρύα Ελαφρά Ταξιαρχία", για όσους αναγνώστες δεν είχαν τη δυνατότητα να τη διαβάσουν την ημέρα της κυκλοφορίας της στα περίπτερα.

Ο «ΜΙΣΤΕΡ ΓΚΟΛ» ΓΙΩΡΓΟΣ ΖΑΧΑΡΟΠΟΥΛΟΣ:

«Το πιο τρελό μου όνειρο είναι να πάω με τον Απόλλωνα στην Α’ Εθνική»

Ο αρχισκόρερ όλων των εθνικών κατηγοριών είναι πλέον κάτοικος Ριζούπολης και δεν αστειεύεται, δηλώνοντας πως δεν σκοπεύει η νέα σεζόν να είναι η τελευταία της καριέρας του… * «Το γκολ για μένα είναι σαν την γκόμενα, το γουστάρω»


Τι να πρωτοπείς για το νέο απόκτημα του Απόλλωνα, τον Γιώργο Ζαχαρόπουλο; Αν αραδιάσεις τα στατιστικά του, φτάνει και περισσεύει… Γεννημένος στις 13 Δεκεμβρίου του 1971 (39 γεμάτα και ολοταχώς για τα 40), συνεχίζει να σκοράρει κατά ριπάς! Πέρσι στη Β’ Εθνική με τον Θρασύβουλο μέτρησε 15 γκολ και αυτά ήταν μια κουκίδα στον ωκεανό των τερμάτων που έχει πετύχει στην καριέρα του ο ποδοσφαιριστής που κέρδισε το χρόνο… Στο σύνολο σε Α’, Β’, Γ’ Εθνική (δεν έχει πάει ποτέ παρακάτω) ο Ζαχαρόπουλος μετρά 457 συμμετοχές με 207 γκολ! Ναι, σωστά διαβάσατε, δεν πρόκειται για οφθαλμαπάτη. Αυτά είναι τα σωστά στατιστικά του, τα ψάξαμε και τα βρήκαμε ένα προς ένα (και ζητάμε και στον ίδιο συγγνώμη που αρχικά του φάγαμε μερικά, όταν τον παρουσιάσαμε λανθασμένα με 384 συμμετοχές και 179 τέρματα στις επαγγελματικές κατηγορίες)… Ο Ζαχαρόπουλος των ρεκόρ (114 παρουσίες στην Α’ Εθνική με 26 γκολ και αντιστοίχως 230 στη Β’ Εθνική με 100 και στη Γ’ Εθνική 113 με 71) μιλά στο «ΦΩΣ» για τη μεταγραφή του στην «Ελαφρά Ταξιαρχία» και δείχνει πως δεν θέλει φέτος να κρεμάσει τα παπούτσια του! Ο “μίστερ γκολ” (έχει τα περισσότερα συνολικά από κάθε άλλον εν ενεργεία ποδοσφαιριστή στην Ελλάδα) βάζει πλώρη για τις 500 συμμετοχές σε αγώνες πρωταθλήματος και τα 250 τέρματα, αν και, δηλώνοντας ορκισμένος νικητής, ξεκαθαρίζει πως πάνω απ’ όλα τον ενδιαφέρει η άνοδος της εκ Σμύρνης ιστορικής ομάδας…
alt- Γιώργο, δεν θα πρωτοτυπήσω… Είσαι 39 γεμάτα, αλλά δεν καταλαβαίνεις κανέναν και τίποτα. Είναι αλήθεια πως στο άκουσμα της ηλικίας σου είναι φυσιολογικό ο καθένας να παθαίνει κάτι, πώς το αντιμετωπίζεις;
Θα αποκαλύψω κάτι… Ο Βελλής μού είπε επί λέξει: ‘‘Μόλις έμαθα την ηλικία σου, στην αρχή πάγωσα. Πήρα τέσσερις-πέντε ανθρώπους, δεν υπήρξε άνθρωπος που να μου είπε κακά λόγια… Ε, τότε ησύχασα’’. Νομίζω ότι σου απάντησα…
- Δεκτό… Στον Απόλλωνα έχεις παλιούς σου γνώριμους… Αναφέρομαι στον προπονητή Στάθη Σταθόπουλο και τον εκτελεστικό διευθυντή της ΠΑΕ Νίκο Καρούλια. Μάλιστα, επειδή η ζωή κάνει γύρους, έμαθα πως κάποτε ο Σταθόπουλος, πριν από πολλά πολλά χρόνια, σε είχε διώξει γιατί είχες υποπέσει σε πειθαρχικό παράπτωμα (γέλια)…
Ναι, του το είπα και δεν το θυμόταν, ήταν στον Παναργειακό. Είχαμε τσακωθεί… Πήγαινα καλά στις προπονήσεις, αλλά δεν με ξεκινήσουμε. Παίζαμε ένα ματς με την Καλαμαριά… Στην αρχή με έδιωξε γιατί αντέδρασα και του είπα ‘‘καλά, εμένα δεν βάζεις’’. Ήμουν νεαρός… Το μετάνιωσα, δεν ήταν του χαρακτήρα μου, δεν ξέρω πώς είχε γίνει αυτό… Δεν επαναλήφθηκε ποτέ με κανέναν προπονητή στην καριέρα μου. Ήταν ένα μάθημα. Βέβαια, μετά ζήτησα συγνώμη και μετά από δύο μέρες επέστρεψα στις προπονήσεις και μετά το επεισόδιο χρησιμοποιήθηκα για πέντε ματς ως αλλαγή.
- Πότε έγιναν όλα αυτά;
Πριν από περίπου 15 χρόνια…
- Και καλά ένας επαγγελματίας προπονητής είναι φυσιολογικό να συνεχίζει, αλλά εσύ λες και έχεις σταματήσει το χρόνο…
Τι να σου πω, Δημήτρη… Κάναμε εργομετρικά στον Θρασύβουλο πέρσι, δεν θέλω να περιαυτολογώ…
- Πες το, πες το…
Ο προπονητής τα ανάρτησε στον πίνακα και ήμουν πρώτος…
- Έκανες και στον Απόλλωνα εξετάσεις πριν υπογράψεις…
Ναι, και καλά κάνουν, έτσι πρέπει να γίνεται…
- Αλήθεια, πες μου το μυστικό σου, πώς κρατιέσαι;
Είναι το σκαρί μου. Αγαπώ πάρα πολύ αυτό που κάνω. Είναι και η θέση… Αν ήμουν αμυντικός, χαφ ή τερματοφύλακας, μπορεί να είχα σταματήσει. Τα γκολ με κρατούν. Πώς να σ’ το πω… Το γκολ για μένα είναι σαν την γκόμενα. Γουστάρω, πώς να σ’ το πω…
alt- Άρα ερωτευμένος με τα δίχτυα κυριολεκτικά…
Ναι, είμαι ερωτευμένος με το γκολ. Αυτό με κρατάει. Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να βγάλω 15 γκολ πέρσι στη Β’ Εθνική με τον Θρασύβουλο. Το γκολ είναι ένα κίνητρο. Από εκεί και πέρα, κάνω καλή ζωή… Χωρίς υπερβολές, όμως, και θα βγω και θα ξενυχτήσω, αλλά με μέτρο… Μου έλεγε ο Μανίκας στον Θρασύβουλο πήγαινε πιο σιγά στις προπονήσεις και εγώ του έλεγα γιατί, ρε Αντώνη, άσε με κανονικά…
- Θα το συνεχίσεις αυτό;
Δεν μπορώ να μην το συνεχίσω… Το κάνω 18-20 χρόνια. Δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά. Εμένα ο στόχος μου ο προσωπικός είναι να τερματίσω την καριέρα μου και δεν θέλω να είναι αυτή η τελευταία μου χρονιά. Θέλω να κρατάω το όνομά μου εκεί ψηλά. Θέλω να διατηρήσω το όνομά μου ψηλά. Είμαι αξιοπρεπής… Θα είχα σταματήσει… Μου είχαν κάνει πέρσι πρόταση σε Δ’, αλλά τους είπα όχι, άσχετα αν τα χρήματα ήταν πάρα πολλά… Δεν έπαιξα ποτέ εκτός εθνικών κατηγοριών και έτσι θα το φτάσω μέχρι το τέρμα…
- Πριν από δύο περίπου χρόνια είχε παίξει ξανά το όνομά σου στον Απόλλωνα, είχες πέσει στο τραπέζι…
Ναι, αλλά δεν ερχόμουν στη Δ’… Όχι για τον Απόλλωνα, αλλά για την κατηγορία. Μου έγινε πρόταση και από τον Κεραυνό Γλυφάδας φέτος, αλλά δεν το συζητώ, άσχετα αν ήταν τα χρήματα καλύτερα… Τώρα μέτρησε ασφαλώς το όνομα του Απόλλωνα…
- Καλύτερο πόδι το δεξί ή το αριστερό;
Και τα δύο… Σέντερ φορ χωρίς αριστερό δεν γίνεται… Είναι πολλά, αλλά δεν θέλω να το πω, δεν το έχω πει ποτέ…
- Αυτό θέλω, νέα πράγματα…
Όταν ήμουν πιτσιρικάς, δεν είχα αριστερό και έκανα μόνος μου προπόνηση. Έπαιρνα μια μπάλα και την έριχνα σε τοίχο προσπαθώντας να σουτάρω και να στοπάρω με το αριστερό…
- Το ποδοσφαιρικό σου ίνδαλμα;
Ένα και μόνο ένα… Βαν Μπάστεν, τέλος.
- Έμφυτο ή θέμα δουλειάς;
Θεωρώ πως είναι και τα δύο… Το είχα, αλλά το δούλεψα το ταλέντο μου, θεωρώ…
alt- Σε πάω πάλι στον Απόλλωνα, πώς έγινε ο γάμος με τον Απόλλωνα;
Είμαι φίλος με τον Δημήτρη Διαμάντη. Με τον Νίκο τον Καρούλια ήμασταν μαζί στην Καλλιθέα, με εκτιμά και τον εκτιμώ, αλλά δεν έτυχε να συνεργαστούμε μετά… Εγώ, να σου πω την αλήθεια, ήθελα να μείνω στον Θρασύβουλο… Με πήρε τηλέφωνο ο Διαμάντης και μου είπε πως τον ρώτησε ο Γιώργος Τσομπανάκης, ο βοηθός του Σταθόπουλο… Εγώ είπα αμέσως ‘‘ναι’’… Έτσι ξεκίνησε… Φυσικά και με ενδιέφερε ο Απόλλων, δεν το συζητώ. Έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο η παρουσία του Σταθόπουλου στον πάγκο του Απόλλωνα, όπως και η γνωριμία μου με τον Καρούλια, δεν το συζητώ… Με τον Απόλλωνα επισήμως μιλήσαμε τη Δευτέρα και συμφωνήσαμε αμέσως. Όταν πήγα στη Ριζούπολη, ήμουν αποφασισμένος πως δεν θα έφευγα χωρίς να συμφωνήσω.
- Κάτι άλλο σε φοβίζει;
Όχι… Δεν σου κρύβω ότι εκπλήσσομαι με τον εαυτό μου, τον ξέρω, αλλά αποδεικνύω απλά αυτό που γουστάρω. Να είμαι πάντα ψηλά, να είμαι πρώτος. Θέλω ομάδες με στόχους. Δεν μου αρέσει να είμαι κομπάρσος. Αν η ομάδα δεν μπορεί να είναι για πρωτάθλημα, δεν μπορώ… Με τον Φωστήρα βγήκα και τις δύο χρονιές πρώτος σκόρερ, ήθελα να βοηθήσω για να ανέβει, δεν τα καταφέραμε, αλλά εγώ τουλάχιστον προσπάθησα…
- Αν κατάλαβα σωστά, θέλεις να πάρεις τον Απόλλωνα από το… χέρι και να τον ανεβάσεις;
Από το χέρι δεν παίρνει κανείς καμία ομάδα. Το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ. Πάντα λειτουργούσα στο σύνολο. Παίζουν έντεκα. Εγώ θέλω ένα καλό χαφ… Δεν είμαι ατομιστής, λειτουργώ υπέρ της ομάδας. Αν είναι ένας συμπαίκτης μου σε καλύτερη θέση, θα τη δώσω, εκτός αν δεν το δω, κάνω λάθος. Αυτό πιστεύω πως είναι ένα από τα προσόντα μου.
- Και με τον Απόλλωνα ως προς τη νέα σεζόν, τι έχεις να πεις;
Ήρθα για να ανέβουμε κατηγορία… Θεωρώ πως η ομάδα έμαθε από τα όποια περσινά της λάθη. Είναι πολύ βασικό που ο Απόλλων είναι μια ομάδα που πληρώνει. Αυτό για τον κάθε ποδοσφαιριστή είναι το άλφα και το ωμέγα. Όλοι λένε πως στον Απόλλωνα τα οικονομικά είναι ΟΚ. Έτσι, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία… Γενικά, όμως, ο ποδοσφαιριστής πρέπει να παίζει, πληρώνεται, δεν πληρώνεται, για τον εαυτό σου. Αν δεν είσαι καλός, δεν θα κάνεις μια μεταγραφή. Ο Απόλλων είναι μια ομάδα που μου αρμόζει… Ο προσωπικός στόχος μου είναι για τη νέα σεζόν τα 23, για να φτάσω τα 230. Από εκεί και πέρα, αν είμαι όπως τώρα, ο απώτερος σκοπός μου είναι να πιάσω τις 500 συμμετοχές στις εθνικές κατηγορίες με 250 γκολ. Και καταλαβαίνεις πως για όλα αυτά μία χρονιά δεν φτάνει…Από εκεί και πέρα, εύχομαι να βάλω 10-15 γκολ και να βγει… Δεν θέλω να βάλω 20-25 και να μην ανέβει η ομάδα. Αν συνδυαστούν και τα δύο, τότε θα είναι τέλεια…
alt- Ξέρεις σε ποια ομάδα ήρθες;
Τι να πεις για τον Απόλλωνα; Έρχεσαι στο γήπεδο και βλέπεις απέξω αυτή την πέτρα… Ερχόμουν και τον έβλεπα στην Α’ Εθνική. Ο Απόλλων είναι τεράστια ομάδα. Πρέπει να ξεφύγει από Β’ και Γ’ Εθνική, η θέση του είναι στην Α’ Εθνική και μόνο. Τα έχει όλα αυτή η ομάδα. Η φανέλα του Απόλλωνα είναι πολύ βαριά, τώρα η ομάδα έχει τα πάντα και μπορεί να κάνει το μπαμ. Ο Απόλλων έχει κόσμο, μην μπερδεύονται ορισμένοι επειδή οι συνεχόμενες πτώσεις απογοήτευσαν αρχικά τους φιλάθλους του… Όταν οι φίλαθλοι βλέπουν το καλό, ξανάρχονται. Με τον κ. Βελλή η ομάδα μπορεί να πάει ξανά στην Α’ Εθνική σε βάθος χρόνου. Τις βάσεις τις βάζεις από χαμηλά. Έχουν μπει οι βάσεις, έγιναν τα λάθη και πιστεύω πως θα φτάσει στην Α’ Εθνική…
- Θα άντεχες να πάτε μαζί;
Μακάρι… Θα το ήθελα. Θα ήταν τέλειο. Θα ήταν ιδανικό… Του χρόνου, αν ανέβουμε, παίζω Β’ Εθνική… Αν πάμε Α’ Εθνική στα 42 μου, θα είναι το καλύτερο, ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα… Δεν σου κρύβω πως τον Ιανουάριο μου έγινε πρόταση από τον Αστέρα Τρίπολης, αλλά δεν ήξεραν πώς θα περάσουν προς τα έξω την ηλικία μου…
- Τα τελευταία χρόνια δεν είσαι κατ’ ουσία μόνο παίκτης…
Ναι, μιλάς για τα αποδυτήρια… Πολλά χρόνια είμαι αρχηγός στις ομάδες στις οποίες έπαιξα… Βέβαια, υπάρχουν δύο κατηγορίες αρχηγών… Αυτοί που είναι με τους προέδρους και αυτοί που είναι με τους ποδοσφαιριστές. Εγώ ανήκω στη δεύτερη κατηγορία και αυτό είναι πρόβλημα όταν οι ομάδες έχουν οικονομικά θέματα… Δέκα χρόνια με βάζουν αρχηγό γιατί πιθανότατα υπολογίζουν πως θα με αντιμετωπίσουν οι διαιτητές… Και στην Κέρκυρα, την τελευταία ομάδα που έπαιξα στην Α’ Εθνική, ο Τεννές με το που πήγα με έβαλε αρχηγό… Ο σεβασμός πάντως κερδίζεται…
- Έχουν δει τα μάτια σου τα πάντα, πες μου για καλές και κακές στιγμές της καριέρας σου γενικότερα…
Με τον Ατρόμητο πέρασα δύο τρεις καλές χρονιές, είναι η ομάδα της καρδιάς μου ο Ατρόμητος. Πιο πολλές έχω χαρές και όχι λύπες στο ποδόσφαιρο. Απλά από μια στιγμή το 1993 με το κάταγμα περόνης θα είχα διαφορετική πορεία… Μετά πάλι τη δεύτερη φορά που πήγα στον Εθνικό Αστέρα έσπασα πάλι το πόδι μου, ξανά στην Α’ Εθνική…
- Τι απεχθάνεσαι, τι δεν αντέχεις με τίποτα;
Να κάτσω να χάσω, δεν συμβιβάζομαι, τρελαίνομαι… Να κερδίσω και να μου δώσει όποιος θέλει, ό,τι θέλει… Αλλά όχι να χάσω… Άμα κάνουν πίσω και τώρα, δεν θα φτιαχτεί απολύτως τίποτα. Δεν θα σταματήσω ποτέ και τίποτα…
- Αυτό που λες είναι και επίκαιρο με το σκάνδαλο των στημένων αγώνων…
Κοίτα, έχω δει τα πάντα στο ποδόσφαιρο, αλλά γενικά καλά. Αν και ο χώρος του ποδοσφαίρου είναι βρόμικος, αυτή είναι η αλήθεια… Ο καθένας όμως μπορεί να διαλέξει σε ποια πλευρά θα σταθεί…

altΤΟ ΠΑΛΜΑΡΕ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΖΑΧΑΡΙΟΠΟΥΛΟΥ
Περίοδος Ομάδα Κατηγορία Συμμ. Γκολ
1992-93 Εθνικός Β’ Εθνική 13 2
1993-94 Εθνικός Β’ Εθνική 1 0
1994-95α Εθνικός Α’ Εθνική 5 0
1994-95β Παναργειακός Β’ Εθνική 16 2
1995-96 Εθνικός Αστέρας Γ’ Εθνική 33 24
1996-97 Παναιτωλικός Β’ Εθνική 28 6
1997-98 Παναιτωλικός Β’ Εθνική 30 13
1998-99 Εθνικός Αστέρας Α’ Εθνική 17 2
1999-00 Καλλιθέα Β’ Εθνική 31 14
2000-01 Καλλιθέα Β’ Εθνική 27 15
2001-02 Χαλκηδόνα Β’ Εθνική 24 12
2002-03 Χαλκηδόνα Β’ Εθνική 29 21
2003-04 Χαλκηδόνα Α’ Εθνική 30 13
2004-05 Χαλκηδόνα Α’ Εθνική 27 10
2005-06 Ατρόμητος Αθ. Α’ Εθνική 25 8
2006-07 Κέρκυρα Α’ Εθνική 10 3
2007-08 Φωστήρας Γ’ Εθνική 30 16
2008-09 Φωστήρας Γ’ Εθνική 31 24
2009-10α Ασπρόπυργος Γ’ Εθνική 8 5
2009-10β Βύζας Μεγάρων Γ’ Εθνική 11 2
2010-11 Θρασύβουλος Β’ Εθνική 31 15
ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ (σε Α’, Β’, Γ’ Εθνική) 457 207